Krok pierwszy: Dopasowany tytuł strony
Tytuł strony jest jednym z najważniejszych atrybutów on-site Seo. W kodzie strony znajduje się pomiędzy znacznikami <title>
<title>Tutaj znajduje się tytuł</title>
Tag title:
– definiuje tytuł w pasku narzędzi przeglądarki
– zapewnia tytuł strony gdy dodaje się do ulubionych
– wyświetla tytuł strony w wynikach wyszukiwarek.
Na co zwracamy uwagę tworząc Title?
- – Każdy tytuł powinien być unikalny.
- – Tytuł nie powinien mieć więcej niż 70 znaków.
- – Unikaj powtarzania nazwy domeny w tytule strony.
Krok drugi: Poprawne MetaTagi
Każda strona witryny powinien mieć unikalny opis MetaDescription. Opisy Meta to krótkie streszczenia tego co możemy znaleźć na danej zakładce. Opisem MetaTagu description może być „Tutaj znajdą Państwo szczegóły naszej najnowszej oferty. Zapraszamy do kontaktu”. Opis meta pojawia się w organicznych wynikach Google.
<meta name="description" content="Opis Twoje podstrony" >
Na co zwracamy uwagę tworząc Meta description?
- –Meta description powinien być unikalny dla każdej podstrony. Powielanie opisu świadczy że na stronie znajdują się zdublowane informacje.
- –Meta description nie powinien być za długi. To krótkie streszczenie powinno zachęcać użytkowników do przeglądnięcia treści strony. Pamiętaj że Google w swoich wynikach nie pokaże więcej niż 150 znaków.
- –Opis strony powinien dotyczyć tematu który jest na niej poruszany. Opisy bez korelacji z faktyczną treścią mają niewielką wartość.